7 nov. 2012

Blinka lilla stjärna


Hej!

Gillar verkligen stjärnor och har nu en hel del tyg och detaljer med stjärnor på. Skötbädd, spjälskydd, kuffodral, tyg runt skötbord och säkert något mer. Jag kan helt enkelt inte hindra mig när jag ser något med stjärnor på, blir så glad av dom. Jag sydde ett draperi till att ha på skötbordet som täcker det som är under, då kan man ha den ytan som förvaring tänkte jag, förvaring kan man ju aldrig få för mycket av liksom men jag gillar inte när saker och ting syns, det ger ett slarvigt intryck. 

Kuddfodralen på den översta bilden köpte jag igår i en affär här i Borås som heter just " Affärn". De hade väldigt mycket att välja på, både metertyg, stuvar, gardiner, hissgardiner, bäddset m.m till väldigt bra priser. De röda kuddarna med vita stjärnor på jag också sytt men de tyget kommer från Erlandsson´s garn om jag inte minns fel som också ligger här i Borås. 

Dagen har hittils bestått utav examensarbetespluggande men jag tänker ägna resten av dagen åt att slappa. Är trött och hängig så soffan är just nu min bästa vän, lillasyster kommer hit om en stund också och jag funderar på att be henne köpa med sagtglögg. Tjuvstartar lite :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar