20 okt. 2012

Shoppat i min favoritbutik

Hej

Nyss hemkommen från stan, vart på Bodyshop och inhandlat lite nya produkter. Det blev min vanliga foundation som jag alltid köper därifrån som jag  fick  20 % på  idag  så det blev ett extra bra köp. Köpte Cocoa Butter som stryks på kroppen som ett deostick och gör huden mjuk och smidig, den är extra lämpad för gravida och motverkar (?) bristningar. Men som sagt vet ju inte om jag tror på det där men det är bättre att smörja och göra vad man kan än att strunta i det. Jag smörjer ju mig alltid med bodybutter efter jag duschat och nu när jag ändå behövde köpa en ny tänkte jag att det är lika bra att köpa en som är avsedd för gravida.

Den lilla burken med läpparna på är ett läppcerat men funkar också som  nagelbandscreme och doftar dragonfruit, tänkte att det var behövligt nu när vintern snart är här och man lätt får fnasiga torra läppar och torra nagelband.

 Den lilla genomskinliga flaskan är en test som jag fick med bodyoil i för att se vad jag tycker om produkten, det är samma dofter som finns i deras bodybutter. Tog doften lemon, tycker den doftar fräscht.

 Den bruna flaskan med en grön etikett på är en duschcreme som jag fick med för att jag handlade för ett visst belopp:) 







1 kommentar:

  1. Åh, älskar Bodyshop :)

    KRAM!

    ps. http://theodora.nu/2012/october/homemade-babynest.html

    SvaraRadera