11 okt. 2012

Äntligen sågs vi

Hej

Jag och min fina vän Theodora har bestämt att vi ska ses en massa gånger men varje gång vi ska ses är det något som går emot oss så våra träffar har fått byta datum massor av gånger. Vi skulle sets igår senast men det blev flyttat till idag för hennes minsta pojk hade fått underliga prickar över kroppen igår så då fick han gå till farbror doktorn, som tur var verkade det inte som att det var några farliga prickar. Idag har vi äntligen sets och det var väldigt mysigt, vi åt kvällsmat ihop och hade riktigt trevligt. Jag gav dem ett babynest som jag sytt till lille Jasper  och hoppas att det kommer komma till användning. I utbyte fick vi en spjälsäng med tillhörande madrass , täcke och kudde, protsade på att få betala för sängen men det gick inte övertala henne. Fick också en liten goodiebag av henne med lite smått och gott både till mig och framtida bebis. TACK!

Är så glad att jag har så underbara och fina vänner runtomkring mig 

Tack Theo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar