27 aug. 2012

Fisketävling och långpromenad

Hej!

Fisketävling i helgen och jag ,pappa och mamma körde mete på ärling. Det gick bra vi kom trea och fyra  men tävlingen var mest på skoj, det var en aktivitetsdag ute i Hökerum där farmor har stuga Vi gick in för detta, skoj var det och medalj fick man. På kvällen var det trubadur och grillning vid vattnet och det var väldigt mysigt, myggen höll sig borta.

Var på långpromenad med min vän häromdagen också vid Rya Åsar och då gick vi upp till utkiksplatsen på Hestra. Där ser man ut över en stor del av Borås och självklart passade vi på att ta ett kort mellan regnskurarna.

Nu ska jag ge mig iväg och hälsa på min praktikplats där jag ska tillbringa 6 veckor om ett litet tag. Skolan drar snart igång igen om jag måste säga att efter ungefär 10 veckors ledighet ska det bli roligt att träffa alla igen.

Ikväll blir det simning igen.. härligt!

Pappa & jag


Utsikt över en del av Borås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar