3 maj 2012

Sov gott älskade farfar

Hej

Inatt somnade vår älskade farfar in efter att ha haft skelettcancer. Som tur är blev hans lidande inte långvarigt och det känns bra att han slapp ha ont länge. Nu är han i himmelen med sin drever Guffen och de jagar älg tillsammans, det vet jag. Kommer sakna han så otroligt mycket då vi alltid haft en nära relation och en fin kontakt.

Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små,
att regndroppar faller som tårarna gör, 
rår inte stjärnorna för 

Farfar gillade den låten berättade farmor så jag sjöng den för honom 


Mogden- Här har farfar dragit upp många aborrar


 






Jag har vart väldigt förkyld och hostig sen förra fredagen och har därför inte kunnat träna. Mår dåligt när jag inte får röra på mig men imorgon ska jag försöka gå en promenad iallafall. Det har vart en tuff vecka :( med mycket tankar och funderingar om livet.


2 kommentarer:

  1. Skickar en styrkekram till dig. Min svärmor dog skelettcancer för elva år sedan så jag vet hur fort det kan gå. Kram

    SvaraRadera
  2. Å så ledsamt...=( Stor kram till dig!

    SvaraRadera