20 apr. 2012

Mycket i huvudet

Hej!

Äntligen fredag och äntligen har jag gjort min matematiktenta som gick sådär. Jag vet verkligen inte hur det gick, det återstår och se. Är rätt förberedd på att den 11 juni är det jag som sitter och gör omtenta.

Fattar inte vad det har vart med mig det senaste men jag har så lite ork, har nästan ont i huvudet varje dag. Men jag antar att det är mycket runtomkring som påverkar nu, farfar har cancer och är jättesjuk och jag tänker jättemycket på honom och på min familj som mår dåligt nu.

Sen har jag ju haft tentan att tänka på och nästa vecka har vi praktik och det blir jag alltid lite uppstressad inför. Så jag kan i ärlighetens namn säga att jag inte har orkat tänka fullt ut på träningen denna veckan lika mycket som jag brukar göra. Idag körde jag 30 minuters hemmaträning med Aerobics som uppvärmning i 15 min och sen 15 minuter mage och armar (gummiband). Det gick sjukt bra faktiskt och jag känner mig riktigt slut och tränad. Det som är bra är att jag kan vissa block utantill från Aerobicspassen jag brukar gå på så jag kan träna hemma utan att behöva tänka, bara köra.

Jag har lagat en del god mat den senaste veckan iallafall och har kommit på hur gott det är med zucchini eller vad det heter :) Igår tärnade jag en i bitar och stekte i smör och salt, gott. Ska prova att rosta dem i ugnen med. Har ingen bild på det här men bjuder på lite annat gott från det jag ätit i veckan. Ikväll vet jag inte vad det blir för mat faktiskt. Har slarvat lite med att skriva på veckans meny men tycker det är ett bra sätt att hålla koll på vad jag äter så ska gå tillbaks till det..eller kanske dagens meny igen? Dagens meny:

Frukost: 2 scramble egg med smör, 4 skivor skinka. 2 finncrisp med philla. 1 kopp svart kaffe
Mellanmål: 1 stor KaffeLatte
Lunch: Kycklinggryta med riven vitkål
Middag: ?

Fläskytterfilé med ett hav av grönsaker

:)
Lax med coleslaw
Fick fina blommor av min älskling


Trevlig Helg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar