18 mars 2012

Söndag

Hej

Älskar att sova till halv elva på söndagar och äta frukost i lugn och ro ,länge. Tyvärr vaknade jag med världens huvudvärk och lite ont i halsen idag. Kände det igår med, hoppas jag inte blir sjuk. Hade tänkt köra spinning puls ikväll men det är avbokat. Har liksom ingen ork i kroppen och då är det bäst att vila den. Inte träna med virus och förkylningsbakterier i kroppen!! Aja baja!

Frukosten är framdukad. Brödet ni ser är från Byttorps finbageri och innehåller bara 1,5 gram kolhydrat per skiva. Det är mycket godare än LowCarb-brödet från Ica och innehåller dessutom INGET vetemjöl alls.

Fått ett nytt vårigt linne av min lillasyster. Fast det är ju bara nytt för mig eftersom hon haft det ett tag. Ett bra tips är att byta kläder med varandra, det känns som nytt för den som får dem. Sen går det ju alltid byta tillbaka igen och då känns de som nytt igen.


1 kommentar:

  1. Har du lust att skicka ner några limpor sånt bröd till mig? Jag betalar, förstås! Det måste ju funka om de skickas i ett stort paket, nybakade...

    SvaraRadera