9 mars 2012

Ser fram emot sommaren

Hej

Vad härligt med fredag, men redan undrar jag? Det är helt otroligt hur fort tiden går nu, det känns inte som att det var en vecka sedan jag kände denna härliga fredagskänsla senast. Men jag ska inte klaga för fredagar är min favoritdag. Då vet man att hela helgen ligger framför en med skön avkoppling och roliga aktiviteter. Imorgon är det tapaskväll och det kommer bjudas på massa god mat, vi brukar ta med oss en rätt var och jag ska fixa en efterätt. Vad det blir visar jag senare.

Längtar så mycket till våren och sommaren nu för det händer massa roliga saker.

  • 13 maj - Varberg Ashia Spa med familjen för att fira farfar 80 år-
  • 19 maj- Stort partaj
  • 15-16 juni- Summerburst i Stockholm
  • 17 juni- fyller jag hela 25 år
  • 31-12 juli- Bo i stuga i Träslövsläge
  • Juli- Kentkonsert i Göteborg med P 
  • Ev restresa
Har mycket skoj att se fram emot under våren och sommaren 2012 kan man säga.

Nu ska jag sätta igång med dagens pluggande , vi har tenta i kommunikation, värdegrund och konflikthantering nästa vecka så det är lite att bita i.

 Ha en bra dag och fredagsmys nu riktigt mycket ikväll:. Det är ni värda!

Bekväma kläder blir det en sådan här dag



2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det skönt med fredag :D Det brukar vara vår storstäddag här hemma, så att allt är nice inför helgen.

    Och jag håller verkligen med om att veckodagarna går riktigt fort. Nu när jag varit sjuk så har dagarna gått ihop pga allt sovande :(

    Jag förstår att du ser framemot vårkanten och sommaren, spa, träslövsläge, kent och allt :D Låter kalas!

    Jag ser dock inte framemot att fylla 27 i april. Åldersnoja kanske...men jag hoppas att jag får en cykel i födelsedagspresent av sambon ;P haha.

    Ha en skön fredag girl, kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppensommar, blir allt lite avis på dig som ska på Kent!=)) Ha en bra dag!

    SvaraRadera