20 jan. 2016

Uppdatering

Idag var jag och körde gym. Hade vila från gymmet hela förra veckan och körde bara något enstaka pass här hemma. Det blev 15 min crosstrainer , 30 min armar och lite ben. 

Anledningen att jag inte gymmat är att jag kört en vecka men nästan bara protein som kost, då känner man att man inte kan prestera 100 %. Det är nämligen så att jag följer ett kostschema för tillfället och då äter man olika olika dagar. Lite svårt att förklara. Men man varvar protein + kolhydrater + grönsaker , protein + grönsaker med bara protein osv , med vissa tilläggslivsmedel. 

Detta är inget jag kommer göra för evigt såklart utan hänger på min syster och hennes kompis som har en coach. Jag är inte lika strikt som dem.

 Äter alltså inte lchf just nu utan en form av lågkolhydratskost , egentligen har jag inte ätit strikt lchf på länge utan mer åt GI hållet och det är där jag mår som bäst. För mig är det inte svårt att vara nyttig även efter en kostplan eftersom jag är van att utesluta socker , godsaker , vitt mjöl osv. 

Har ju som mål att tappa några cm runt mage och lår. Kilona är inte så viktiga men skulle vara kul att hamna på målvikten någon gång. 

Resultat hittills ( då är det 10 dagar med kosten ) 

- 3 kg 
- 3 cm kring magen 

Redigt nöjd ! 

Före / efterbild kommer... Kanske ;)

Godnatt
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar