18 nov. 2015

Hemmaträning och hängig

En liten knöl på rumpan har allt börjat växa fram :) 
Godmorgon 

Igårkväll körde jag ett pass hemmaträning för jag kände mig lite hängig och hade tänkt gå på cirkelfys. 

Det kändes inte riktigt som att min kropp skulle klara det och nu i efterhand var det bra att jag inte gick för vaknade lite mer hängig än igår, inte så att jag känner att jag kommer bli sjuk kanske men ni förstår vad jag menar. 

Körde iaf ett intensivt pass med appen 7 som jag tror jag nämnt tidigare. Man gör övningar som tex plankan, stolen, armhävningar, tricepsdips, situps, benböj osv och jag byter ut vissa övningar så att ja istället gör biceps curls och axelpress med hantlarna. Situps är en sådan övning som jag fortfarande känner att jag måste vara försiktig med då jag
fortfarande har väldigt delade magmuskler och känner att jag inte har kontrollen över övningen, då passar det ju bra att byta ut övningar. 

Är ändå glad att jag tränade för idag blir det definitivt vilodag för att fort bli frisk. 
Tänkte faktiskt ta bilen till förskolan idag när jag ska lämna vilton, så lat ska jag vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar