25 jan. 2015

Shoppat med pappsen

Kände att jag var tvungen att komma hemifrån lite idag, komma ut från sjukstugan litegrann. Så jag och min älskade pappa åkte till gällstad för att besöka de affärer som finns där, eller ja vissa av dem. Jag hittade faktiskt jeans på lager 157 och det är verkligen en utmaning att hitta sköna jeans som sitter snyggt, särskilt nu. Har ju kejsarsnitten som gör att jag vill ha en modell med hög midja eftersom det är väldigt obekvämt annars, gör nästintill ont. Dessa jeansen satt perfekt, köpte ett par ljusa och ett par mörka. Det blev även en vit top från bondelid , bebissockar och en fantastiskt vit fin vind/ täckjacka från Pelle p. Å allt detta fina fick jag av pappa. Han är så snäll och jag blev så otroligt glad. Har inget kort på jackan än men lovar att visa den. Använder funktionskläder mycket eftersom jag är ute och går en hel del. Därför vet jag att denna jacka kommer komma till användning.  

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och äta middag med min älskade. Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare med grönsaker och bea, svårare än så behöver det inte vara. 

Jeansen sitter ovanför snitten, 👍
Mörka jeansen 
Ljusa jeansen 
Tips! Om du tillåter dig fun light i din kost emellanåt och gillar fanta. Blanda fun light apelsin med sodastreemat vatten. Blir som dricka men inget socker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar