15 nov. 2014

Kan inte sova

Godmorgon! Det är så typiskt, när man kan ha sovmorgon så går det verkligen inte sova. Vilton sover över hos sin mormor å morfar och vid mitt bröst ligger lillan och snusar gott, men jag är vaken? Har så otroligt mycket tankar i huvudet som är svåra att koppla bort och då är det inte lätt att sova. Tankarna svävar mellan allt just nu, både positiva och negativa saker. Men så är det ibland, hjärnan måste väl få tänka så att man kan släppa vissa saker även om jag ofta nöter samma  tankar om och om igen. Jaja, Idag är en spännande dag, det vankas tapaslunch hemma hos en fin vän. Jag har bakat rawfoodbollar ( ska visa senare) de är egentligen inte strikt lchf eftersom de innehåller  söta dadlar men jag kör som bekant inte strikt lchf så detta går bra ibland. Eftersom det snart är jul har jag redan börjat planera vad jag ska " unna" mig under julhelgerna och det är hittills clementiner mörk choklad, rawfoodbollar och ev annan frukt. Jag gillar att bestämma sånt innan för då är det lättare att inte ramla ner i sockerfällan. Ha en fin söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar