19 okt. 2014

Babyshower

Har verkligen haft en fantastiskt helg. Igår överraskade vi min bästa vän med en babyshower hemma hos hennes syster. Hon trodde att hon skulle på middag för att fira hennes mamma men så hade vi , typ 10 brudar gömt oss i sovrummet å hoppade fram där när hon kom. Det var så roligt att överaska henne, det har vi väntat på. Vi hade satsat på mat denna gången och det fanns massor med gott, ostar, pajer, fröknäcke, sallad, bröd, knyten m.m. Jag fick hoppa över pastan och brödet men det gjorde inget eftersom det fanns så mycket gott att äta ändå. Så sjukt gott med ostar å chark igen. Min vän fick massor med fina presenter och konstigt nog hade vi alla lyckats köpa olika saker. Jag hade glömt min telefon i bilen så tog tyvärr inga kort. Av mig fick hon ett babynest som jag sytt samt en uggla som jag sytt och en filt. Kul att ge något jag gjort själv. Nu har jag tänt massor med ljus och väntar på att min älskling ska komma hem så vi kan äta. Räksallad blir det för min del. Trevlig söndag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar