25 aug. 2014

Gåvor till lillbebis

Försökte fota de fina presenterna som mina vänner gav bebisen i magen igår. Allt är så fint och de har verkligen valt med hjärtat. Tack fina ni!
Denna vackra tavla hade min lillasyster pysslat ihop, så fin!

Älskar Majas alfabet, väldigt mysiga bilder och texter. Tack Sofia!

En skallra i ekologiskt material från Peppe, Tack Sofia!

En speldosa är verkligen ett måste. Vilton har somnat till sin varje kväll sedan han föddes och ibland spelar han med den på morgonen med. Denna söta är  från Bukowskis och köpt av min goa vän Emilia som också ska ha bebis, i november.

Alexandra och Lo kom med denna ursöta snutte, även den från Peppe, helt ekologiskt.

Älskar Kappahls Newbiekläder, så mjuka och diskreta färger. Tack Frida och Emma

Om denna är söt? Hur fin som helst och sparkdräkter är så praktiska till små bebisar. Perfekt höstplagg också! Tack Emilie och Emilia!

Fin detalj!

Min barndomsvän Sanna som äntligen flyttat hem från Norrland igen och är här för att stanna hade köpt denna fina body från Lasse Åbergs märke. Den var väldigt mjuk och go.

Blöjtårta med massa smått och gott som bitring, snutte, napp, flaska, amningsskydd m.m hade min vän Theodora och hennes barn med sig. Trebarnsmamman vet vad man behöver.

Från syster och mor, en superfin blöjvagga. Vilket jobb!

Och på tal om jobb, denna har min vän Helena gjort. Så fin! En sängmobil som bebisen kan ligga och titta upp på. En himmel av fjärilar i alla dess färger. Tack!

Här är sängmobilen igen och i bakgrunden skymtar den fina filten som bebisen ska gossa med som också var present från Frida och Emma. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar