27 aug. 2014

En onsdag

Idag har jag varit väldigt trött, förmiddagen var värst så då orkade jag inte göra speciellt måna knop. Jag satt och pysslade med foton som vi har framkallat som är från julen till nu, det är några bilder. Men jag tycker verkligen inte om att ha bilderna på en hårddisk bara utan jag vill framkalla dem och klistra in dem i fotoalbum och skriva några rader till en del bilder. Ett album ska Vilton få när han blir stor sen och ett är ett vanligt familjealbum. Jag sätter också in lite kort i hans bok " mina två första år" tror jag den heter. Där har jag varit noga med att fylla i om hans utveckling, födelsedag, jul , första sommar, vinter osv. Vet hur mycket jag själv har uppskattat min bok så jag vill ge mina barn ett lika fint minne. Har sett en ursöt fyllaibok på Babyproffsen med fina bilder på harar, det är som hämtat från en saga.

På eftermiddagen blev jag lite piggare så vi bestämde oss att åka på en liten utflykt. Vi begav oss till Stadsparken och Vilton lekte för fullt. Gungade, grävde, tittade på fåglar och sprang runt. Det blev en väldigt mysig dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar