16 juli 2014

Svika Friskis och Svettis

Godmorgon!

Sitter med mitt morgonkaffe, på spisen kokar två ägg, älskar frukost. Nästa vecka ska vi bo på hotell i Göteborg och då är det frukostbuffèn jag ser mest fram emot, nästan. Det som är tråkigt när man är gravid är att man inte får äta den goda gravade laxen, inte de goda mögelostarna eller den rökta korven, men det finns ju mycket annat gott.

Jag har sagt upp mitt medlemskap på Friskis och Svettis nu under graviditeten eftersom jag ändå inte har kunnat utnyttja det. Jag har börjat fundera mer och mer på att testa något annat ställe sedan. Har tränat på F&S sedan 2002 så det känns som det är dags.

Funderar på Nordic Wellnes? Någon som har erfarenheter från det stället?

Andra tips på vilka träningställen som är bra?  Det måste finnas pass som är liknande aerobics.

Hoppas ni får en fin dag allihopa! Jag ska få besök av en fin vän om drygt en timma så det är dags att hoppa ur morgonrocken.

Solen skiner ute också, härligt!

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar