1 maj 2014

Loppis

Idag var jag , min syster och hennes kompis Malin på loppis på Åhaga här i Borås. Det fanns hur mycket som helst, allt från skridskor till barnkläder och massa kuriosa. Jag köpte tre barnböcker. ett par snickarbyxor till Vilton, tre toppar som passar bra när man är gravid ( och även efter såklart) två påsar där det stod socker och mjöl på, och en träsak som jag inte vet vad det är egentligen men jag valde att ha en växt och en krona i.

Efter att jag kom hem från loppisen åt jag lite chili con carne, sen gick jag långsamt, långsamt ner till affären och köpte en glass till mig och en smoothie till Vilton. Det är första promenaden jag gör på säkert en månad och det kändes när jag kom hem kan jag säga. Nu blir det ingen mer fysisk ansträngning idag, inte mer än nödvändigt iallafall.
En ljusgul top i söt modell

En vit romantisk top i härligt material,

"träsaken"

Påsarna fick en bra plats på tallrikshyllan. Den lilla lyktan och vasen med rosen i har jag gjort av barnmatsburkar och lite papp.

Det blev även en grå. romantisk top


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar