30 apr. 2014

Valborg

Gòkväll kära vänner!

Idag är det valborgsmässoafton och kungens födelsedag, trevligt för honom. Själv har jag haft besök av min kära mor på förmiddagen innan jag började jobba,  hon hjälpte oss att rensa ogräs i våra land. Det är liksom omöjligt för mig nu att göra sånt så det vars verkligen uppskattat. Medan hon rensade ogräs förberedde sambon de sista tapetlängderna till bodegan , så nu är det snart klart där nere. Ni ska snart få se resultatet, jag lovar.


Många har nog gäster en sådan här kväll eller är bortbjudna själva. Vi njuter av att bara vara vi i familjen hemma i vårt underbara hus. Trivs så otroligt bra här, mer och mer för varje dag.

Nu blir det köttgryta med wokgrönsaker och till dessert, frozen yoghurt med jordgubbssmak.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar