29 sep. 2013

Jag och vågen är kompisar

Den syns knappt på bilden men det är vår våg som gömmer sig där under. Jag ställde mig på den imorse för jag kände att det var ett tag sen. Jag gillade det jag såg, det var ett bra minus sedan sist.  Förstår inte detta.  Visst att jag rör på nig hela dagarna,  det gör man med en liten. Sen har jag skött maten hyfsat det senaste och bara ätit när jag varit hungrig. Efter att jag ställt mig på vågen sprang jag upp för trappan för att rota fram ett par skinnyjeans som satt otroligt tajt sist och gav en rejäl muffintop. De satt riktigt bekvämt nu och muffintoppen var betydligt mindre.  Det är en härlig känsla när resultat visas så. Nu ska vi åka till ikea, grindar å gardiner ska inhandlas bland annat. Älskar ikeas mat med, man kan alltid be om extra sås,  extra grönsaker och ingen potatis utan att det blir sura miner. Ha en fin söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar