9 sep. 2013

Bilder från helgen och uppladdning inför Kretsloppsveckan

Sitter och väntar på mina fina vänner inför en söndagspromenad i solen
Söndagens kvällsmat, kokosgröt med bär
Viltons namn är färdigt, pysslat ihop lite fina kombinationer av bokstäver. Material från Panduro.
Denna underbara pippitröja i bomullsgarn har min farmors väninna stickat till Vilton, Duffy fick agera modell.

Måndag igen då och endast en enda liten pluttig vecka kvar tills vi får tillgång till vårt hus. Å kan knappt bärga mig. Sitter och dricker morgonkaffet, Vilton sover efter 1,5 flaska välling. Jag dricker nästan alltid kaffet svart nu, har vant mig av vid att ha mjölk i det nu, känns bra. 

Nu har vi gått in i Kretsloppsveckan, en vecka i Borås där det kommer hända mycket. Det kommer vara Kretsloppis och aktion på torget, löparfest på lördag och en massa andra roliga saker som sker i vår stad. Jag ska ju springa på lördag, nervös? lite..... men inte så farligt.

Förra veckan blev det inte så jättemycket träning, det var onsdagen där som blev riktigt bra. Sen kunde jag knappt gå på två dagar. På lördagen blev det hemmaträning i vardagsrummet som var nödvändigt med två dagars vila. Men veckan som kommer nu kommer innehålla mycket träning.Ungefär såhär kommer det se ut:

Måndag: Pw/jogg med vagn
Tisdag: Aerobics 60 min, inkl styrka
Onsdag: Högintensiv träning vid vattentornet ( överraskning vad det blir)
Torsdag: Vila
Fredag: Jogg ( uppvärmning inför Kretsloppet)
Lördag: Kretsloppet 1 mil
Söndag: Välförtjänt vila
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar