29 aug. 2013

Finns det några muskler?

Jaha! Är det så min rygg ser ut?
Den "nya" muskeln
Skulle behöva träna mer vader !
Magen , 6 månader efter graviditeten.
Jag försöker ju träna musklerna på gymmet emellanåt även om det inte är det roligaste jag vet, det är nödvändigt så jag gör det. Tränar också lite hemma ibland och på utomhusgymmet när jag sprungit eller gått en runda. Jag är stark i armarna och har lättast för att bygga muskler där, sämre är det med benen men jag hoppas att alla benböj ska göra susen.

 Jag har aldrig funderat över hur min ryggtavla ser ut, förutom att jag har en blomma tatuerad där. Tog ett kort igår för att se ryggen ur den vinkeln och konstaterade att jag vill ha mer muskler där. 

Biceps och triceps vill jag också förbättra men jag vill inte få för stora armar eftersom jag redan tycker att jag har ganska rejäla, däremot välsvarvade är ju jättefint. En muskel som har växt extremt mycket sen jag fick barn är underarmens muskel, speciellt på högerarmen. Det är för att jag lyfter och bär så mycket hela tiden, haha. Den var näst intill osynlig innan. Vadmuskler har jag litegrann, det duger iallafall. Magmuskler? nej skulle inte tro det? De har inte ens växt ihop än och magen putar ibland som om man vore gravid. Ja det var väl det hela....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar