20 juni 2013

Fick lust....

Hej. Kan inte låta bli nu när jag har tid ork och lust att skriva lite här.  Jag saknar trots allt att skriva.  Har precis varit ute och sprungit. Det ska bli 26 grader här idag så jag körde innan värmen kom. Idag blev det ca 3 km jogg och lite styrka på utomhusgymmet. Har kört igång med löpningen litegrann nu, detta var femte gången denna månaden och tanken är att jag ska köra minst 2 gånger i veckan under sommaren.  Både jag och min sambo är lediga nu och det är därför jag känner att jag har lite tid över,  så kanske blir det ett och annat inlägg här under sommaren ändå. Jag upplever det som peppande att skriva lite då och då,  sköter liksom träningen lite bättre då, men det får inte kännas som för mycket krav. Har tagit bort instagram och sitter sällan vid datorn nu, skönt. Tänkte bjuda på lite bilder från min vardag,  lite smått och gott.   ha en fin midsommar,  kikar nog in efter midsommar och bjuder på en överraskning. 

1 kommentar:

  1. Kul att du fick lite lust till lite skriveri o nu är man nyfiken på vad du kommer bjuda på för överraskning :)
    Ha en go dag imon o hoppas vi får fint väder.
    Kram

    SvaraRadera