8 maj 2013

Vardagstankar

Då var det onsdag och planerna för dagen är inte så många, vilket jag tycker är skönt. Ikväll ska jag på aerobics, det är ett pass jag inte kört förut och ledaren som håller i passet är för mig helt ny. Men jag ska ge det en chans och hoppas på att det inte är världens svåraste koreografi. Jag kan inte hålla mig borta från aerobics, tycker det är så roligt så jag struntar i om jag ser förvirrad ut framför speglarna.

Har precis ätit frukost, jag äter mycket frukost! Om jag hade fått välja ett mål om dagen hade det varit frukosten. Håller mig mätt länge och tycker det är väldigt gott med ägg, skinka, ostar , kaffe , bär, yoghurt osv. Nu blev jag sugen på att äta hotellfrukost någon dag, hmm....det får det nog bli.





Imorgon är sambon ledig och vi ska på picknick om det är fint väder, annars blir det att umgås inne. Vi ska träffa våra vänner som fick en dotter 8 april, Oj det är en månad idag! Grattis Elina Penny Isabella Florentin på enmånadsdagen ( hoppas jag stavade namnen rätt).

Nu har vi skickat ut inbjudningar till Viltons namngivelse som ska vara den 15 juni, så  nu väntar lite planering inför det. Kommer bli så mysigt!

Annars har jag inte så mycket att säga idag, hoppas på att vi ska grilla ikväll men vi får se.

Ha en fin onsdag och hoppas ni får en mysig ledig dag imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar