12 apr. 2013

Vi stannar inne idag

Fredag idag då och hela familjen är hemma. Min sambo har gått och blivit sjuk och ligger inne i sovrummet och vilar. Jag, Ville och Nala är i vardagsrummet och har kollat på nyhetsmorgon och "Efter tio" och ätit en god frukost.

Jag känner mig inte heller helt pigg så det blir att vara inne idag och ta det lugnt, ingen powerwalk idag med andra ord. Får se om jag gör lite övningar ändå senare, om jag känner mig lite piggare. Ska troligtvis bege mig ner till ICA också för att handla lite som behövs, bl.a blomkål, grönsaker, nötter, lax och creme fraiche. Ska ha lite rostade mandlar som "helggott" denna helgen tänkte jag.

Ska ni lyxa till det med något extra gott i helgen?






TREVLIG FREDAG PÅ ER

1 kommentar:

  1. Men hej :D Varit dålig på att läsa bloggar nu känner jag.. Men du, ser ju att du är riktigt duktig :D Tränar och står i! Hur mycket har du tappat nu då? Hejja hejja :D Och han är ju sååå sööööt :D

    SvaraRadera