19 apr. 2013

Trevlig helg!

Godmorgon!

Kollar Nyhetsmorgon och ger lillen mat i vanlig ordning. Idag ska jag på återbesök till barnmorskan som jag gick hos under hela graviditeten. Undra vad hon kommer tycka om lilla Vilton, hon är sådär lyriskt glad och positiv hela tiden och varje gång hon såg min mage blev hon helt till sig.

 "Åååå!, vilken fin och perfekt mage du har".

 Ja, jag säger då det.

Inget roligt väder idag, regnigt! Men det blir nog att vi tar en promenad till MVC i alla fall, regnskydd på vagnen får det bli. Annars händer det inte så mycket idag, hoppas på en mysig kväll med god mat framför Let´s Dance.

Imorgon har jag bokat ett pass på Friskis som favoritledaren håller, dock är det inte Aerobics utan Step eftersom ledaren inte håller Aerobics längre, tyvärr. Men det kommer ändå vara hennes prägel på passet så det kanske blir bra ändå. Jag kommer ta det lite försiktigt eftersom jag inte gjort något så "studsigt" på länge. Tänkte också fråga barnmorskan idag om hon tycker det är okej att jag kör annars jag vänta lite.

1 kommentar: