27 apr. 2013

Lördagsshopping och lördagsmat

Köpte lite nya kläder idag  , bland annat detta virkade linne från only.  En söt tvålpump i form av en uggla fick också följa med hem.  Vi ställde oss inte vid spisen ikväll för vi hade förberett mat häromdagen.  Skönt att slippa det ibland på kvällarna.  Jag åt zucchinilasagne med sallad och keso.  Bakade fröknäcke idag med. Provsmakade förut och det var det godaste knäcket jag gjort hittills.  Lunchade med en fin vän idag och då självklart på favoritstället café viskan.  Frågade dem om de kunde göra iordning naturell yoghurt med bär och nötter till mig och det kunde dom.bra service.  Fick dock mango i som jag lämnade,  för mycket kolhydrater för att vara lchf. Hoppas ni haft en bra lördag.  Imorgon ska jag göra något som är mycket bra för just det min blogg handlar om. ... välmåendet! 

1 kommentar: