18 apr. 2013

En smak av sommar

Godmorgon, 

Idag lyxade jag till det men en gammal favorit, Lchf-pannkaka med keso och jordgubbar.
Himmelskt gott!Jordgubbar får mig att tänka på sommaren , trots att detta är upptinade bär. Jag hade också i lite kokosflingor i pannkakan så blir den lite mastigare och om man gillar kokossmak är det perfekt.

 Nu är jag mätt och belåten, sitter och lyssnar på hur vårregnet faller utanför och bestämmer mig för att idag får det bli en dag inne. Har lite att pyssla med och det har varit många turer de senaste dagarna så det kan vara skönt att bara få vara idag. Om lillen blir för kinkig sen framåt lunch så får det bli promenad ändå för han kan bli riktig sur om han inte får sin dagliga dos av barnvagnsåkande i friska luften, så vi får se, vovven måste ju också ut så en liten promenad måste det ju bli. 

Har bestämt mig för att redovisa vikt-ochmåttresultat varannan vecka istället för varje, det blir lite för mycket. Så nästa resultat kommer onsdagen 24 april, håll tummarna för goda resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar