16 mars 2013

Väntar finbesök



Nya mattan , man ser inte så bra på bilden, den är ljusare i verkligheten, "offwhite" kan man säga att den är. Så skönt att slippa den mörka ryamattan som drog till sig massor av skräp  och hundhår och som aldrig gick att få rent. Hon i butiken sa att denna matta kan man svabba av med vatten om man vill, lättstädat vill vi ha.


Väntar just nu på mina fina vänner. Har förberett med lite mango och hallon, till de tänkte jag bjuda på lite sockerfri glass och kaffe.


Fick bli det nya linnet idag och ett par jeans till det. Dessa jeans är typ de enda som jag kan ha som sitter bra över snittet, de går precis nedanför snittet och då blir det inget tryck eller skav där vilket är bra för det är väldigt obehagligt. Det skönaste är ju fortfarande att ha leggings men jag är så otroligt trött på att bära dem eftersom jag gjort det de senaste månaderna.

1 kommentar: