27 mars 2013

Resultat 27 mars

Då var det "invägning" igen, denna vecka mäter jag inte kroppen för det gjorde jag förra veckan. Resultatet för denna veckan är

- 0.6 kg

Jag är faktiskt nöjd, 0,5 kg i veckan är en sund viktminskning och nu går det ju inte lika fort längre som det gjorde de första veckorna vilket är helt okej.

2,4 kg kvar till startvikt 
9,6 kg kvar till målvikt

Jag har inte satt upp ett slutdatum då jag vill ha nått min målvikt men tänker sätta upp ett delmål. Mitt delmål ska vara den startvikt jag hade då jag blev gravid vilket vad 72,0 kg. Dit är det 2,4 kg kvar och det borde jag med ca 0.5 kg i veckan vara nere på om 5 veckor. Nu kör vi hårt!

Ska komma på någon slags " belöning " om jag klarar mitt delmål. Ansiktsbehandling? Manikyr? Nya kläder? Ja, den tåls att fundera på.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar