20 mars 2013

Resultat 20 mars


Då har det gått en vecka sedan jag tog bilder senast och idag var det dags igen. Jag mätte mig faktiskt idag också ( var så nyfiken) men det är inget jag kommer göra varje vecka utan varannan. Så här var resultaten denna vecka.

Lår: 51 cm hö 51 cm vä ( mätte ej denna vecka)
Vad: 37 cm hö 36 cm vä ( mätte ej denna vecka)
Rumpa: 102 cm, - 2 cm
Midja (smalaste stället) 74,5 cm, - 5,5 cm
 Höfter :96 cm, - 4 cm 
 Under byst: 76, 5 cm, - 3,5 cm
 Buk ( över naveln): 87 cm, - 5 cm
 Vikt: -17 kg, - 1 kg. 3 kg kvar till startvikt, 10 kg till målvikt

Det är en hel del centimeter som försvunnit på kroppen på bara en vecka (20 , 5 cm närmare bestämt) så jag är supernöjd. 
Bilderna till vä är från 13 mars & bilderna till hö är från idag, 20 mars.




Det är viktigt att se på kläder också, hur de sitter och inte bara fokusera på vågen.. Byxorna till vänster har ingen stretch i tyget vilket gör de extra svåra att knäppa. Ska bli spännande att se när jag får igen dessa byxor igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar