20 feb. 2013

Smaskigheter från Elf

Igår var som sagt min lillasyster här och lunchade och hon hade också med sig de smaskiga produkterna från Elf som vi beställde för ett tag sedan. Jag hade beställt en borste som går att använda både till att lägga rouge och foundation men kommer använda den till att applicera foundation. Den vita flaskan ni ser på bilden är en primer, något jag inte använt innan så jag får läsa på lite om hur man applicerar den. Den svarta asken med de olika färgnyanserna är en concealer och slutligen är det ett compact powder. Tänkte prova dessa produkter senare under dagen, rolig sysselsättning. Lägger upp resultatet här sedan och så tänkte jag bjuda på en magbild också för vecka 41.


Fixade naglarna igår också, ett rosa lack fick det bli. Det har gått 4 veckor sedan jag gjorde naglarna på salong och tanken är att jag ska fixa om dem men det är lite svårt just nu. Får försöka hålla dem helt okej tills jag får möjlighet att gå dit igen eller så får jag helt enkelt ta bort dem. Man ser kanten där nageln växt ut men så illa är det inte, det får duga.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar