16 okt. 2012

Längtar till helgen

Hej

Andra dagen som " aerobic/zumbaledare och det kändes i kroppen idag att man kört två timmar igår, inte träningsvärk eller så utan ont i höfter och rygg. På torsdag ska jag bege mig till vårdcentral för att se om jag kan få ett sånt där foglossningsbälte, hoppas det hjälper.

Annars har dagen vart lugn, slutade klockan fem så har inte hunnit göra så mycket mer än lite hemmapyssel. Har ett litet projekt på gång som jag tänker visa sen när det är färdigt.

Längtar redan till helgen och det är inte speciellt långt kvar, på fredag ska vi till farmor på middag och jag tänker fira att jag är färdig med min praktik. Annars har vi inga speciella planer för helgen, kanske plantera lite ljung och silverek på balkongen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar