16 okt. 2012

God(?)morgon



 



Godmorgon! Eller vet inte om morgonen är så god, iallafall inte emot mig som har fått tillbaka förkylningen som jag drogs med för några veckor sedan. Denna gången hoppas jag dock på att den inte blir lika aggressiv och långdragen som förra gången utan jag hoppas på att vara på benen imorgon igen. Känner mig liksom hängig i kroppen och har ont i halsen , varm och huvudvärk. Sitter och lyssnar på regnet utanför och dricker lite varmt thé.

Hade jag bara haft mig själv och min egen kropp att tänka på hade jag gått iväg till praktiken ändå idag och vart med på friluftsdag och allt idag och försökt att stå ut. Men nu har jag ju en till liten person att tänka på och ta hänsyn till som också ska må bra. Jag tror att har man en infektion i kroppen och inte tar det lugnt utan stressar iväg och överanstränger sig tror jag att det påverkar fostret i magen.

Nej, nu ska jag krypa ner under filten och försöka bli frisk 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar