27 okt. 2012

Festligheter vankas

Hej

Lördag idag då, härligt! Började dagen med sovmorgon och en lång frukost. Sen har jag sytt hela dagen ungefär, har mycket som ska sys nu eftersom jag får nya " beställningar" hela tiden. Men det är så roligt och jag gör det mer än gärna.

Ikväll händer det mycket, först ska jag iväg på  18-årsfirande med familjen och efter det blir det 25-årsfirande. Det är en tjej som heter Lisa som har fyllt år och våra familjer har alltid umgåtts mycket ända sen vi var små, så det känns lite som om vi är släkt, kusiner typ:)

Sen är det vår kära väl Theodora som fyller år, 25 år den 4 december som firar tillsammans med en tjej som heter Sofia.  På 25-årsfesten är det Sex and the Citytema och jag har inte gått in för att vinna kvällens bästa outfit direkt. Men jag har köpt ett nytt linne, ett smaragdgrönt i lite glansigt material med strass som går som en strimma vid urringningen, jättefint. Tänkte köra lite Charlotte-York- inspirerat. Hon är ju gravid i serien och hon är även brunnet så tyckte det passade bäst. Miranda är iof också gravid men hon har rött hår och jag gillar hennes stil mindre än vad jag gillar Charlotte´s. Kan lägga upp en bild sen på hur jag ser ut:)

Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll. Ta hand om Er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar