21 maj 2012

Klarade mördarbacken:)

Hej

Blev så besviken idag när det aerobicspass jag skulle på kl 18:00 blev inställt. Fick tänka om och träningen blev istället såhär

4,6 km jogg
20 armhävningar
magövningar (vet ej hur många)

 Svalde en å annan fluga under joggingrundan, fy vad äckligt. Det var jättemycket..säkert för värmen. Har ju vart sjukt varmt idag, flugorna kanske gillar värme. Jag klarade att jogga uppför hela mördarbacken idag på rundan och det har aldrig hänt förut. Först tänkte jag att jag joggar halva men upptäckte efter halv att jag orkade lite till och tänkte , jag kör på. Tillslut var jag uppe och där pustade jag ut innan jag joggade vidare.




Har börjat med veckans meny igen eftersom jag har koll då.. så på söndag kommer det ut en veckas meny istället för en dag då och då. Och såhär blir denna veckans träning.

Måndag: 4,6 km jogg, Mage, Armar
Tisdag: Aerobics
Onsdag: Jogg
Torsdag: Vila
Fredag: Jogg ev cirkelgym
Lördag: Vila ev promenad
Söndag Vila ev promenad

På fredag åker jag och Peder till Norge så kan inte riktigt planera träningen för fredag, lördag och söndag så det får bli på ett ungefär. Vet inte heller vilken tid vi åker på fredagen, på torsdag ska jag på begravning så då hinner jag inte heller därför blir det 3 dagar i rad denna veckan men så får det bli helt enkelt.

En bild från hur smink & hår såg ut i lördags då jag & två vänner hade 25-årsfest


1 kommentar:

  1. Det känns så skönt när man klarar att pusha sig själv i mördarbackar:)) min utmaning den här veckan ska bli att springa intervaller i just en sådan backe som finns här i närheten. Gruvar mig redan;))

    SvaraRadera