11 apr. 2012

Lite smått och gott

 Hej

I senaste numret av Tara finns 20 lätta Lchf-recept att ta del av. Jag har inte öppnat tidningen än tänkte snart göra det till en kopp kaffe. Hoppas det finns något man kan få inspiration ifrån. Idag är det sen träning för mig, kl 20-21 kör jag aerobics. Jag hoppade träningen igår då jag inte mådde bra så därför måste jag träna idag. Det fanns inte så mycket som lockade mig förutom detta passet så därför får det bli rätt sent idag. Har vart lite si och så med träningen den senaste veckan eftersom det vart stängt på friskis några dagar och att vädret har vart kasst. Jag vet att det inte är en ursäkt men ibland måste man få slappa också och bara mysa inomhus. Har faktiskt gjort plankan här hemma några gånger så det så;)

Var hos Elin idag på Zaxzendos och gjorde lite ljusa slingor i håret och det blev jättebra. Känns roligare att vara lite ljusare i håret till våren och sommaren. Denna veckan har hon 20 % rabatt så passa på :) Ring 033-137080 för att boka. Så , fick vi in lite reklam också.. men jag lovar , hon är grym :)

Plankan

Nyslingad:)

2 kommentarer:

  1. 20 lätta LCHF-recept? Hihi... Jag kan säga 10 recept här och nu! Kotlett med sallad och sås. Kotlett med brysselkål och sås. Kotlett med vitkål och sås. Kotlett med haricot verts och sås. Kotlett med ratatouille som sås. Kotlett med palsternackspuré och sås. Kotlett med kryddsmör och ugnsbakade tomater. Kotlett med knaperstekt svamp och sås. Kotlett med gräddstuvad purjolök:D Var det 10?:)

    SvaraRadera