16 feb. 2012

Hej

Det känns som att jag spyr ut blogginlägg nu men jag vill ju att bloggen ska fyllas med läsning och bilder. Därför blir det så, hoppas ni tycker att det är okej. Har hört att det vart lite krångligt för vissa att kommentera här på bloggen men nu har jag ändrat lite i inställningarna så nu ska det vara okej. Skriv till mig på min gamla blogg om det inte fungerar att kommentera ändå så får jag kolla upp det närmare.

Dagen kommer vara lugn. Ska gå en långpromenad med vovven senare och i eftermiddag ska jag hem till en kompis och hennes dotter på en kaffe. Ska bli trevligt. Är lite mör i benen efter gårdagens spinningpass så vi får se hur det går att gå i snö sen.

Känner mig lite tom på matlagningsfronten och kan inte komma på något jag vill laga. Något som har tips på något lättlagat och gott. Har både köttfärs, kyckling och älgkött hemma.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar