6 mars 2015

Trevlig fredag på er

Hej !

Oj vad det känns i mina ben idag. gick över 1 mil igår. Fram och tillbaks till stan gick jag med Olivia i vagnen. Hon sov och var vaken om vartannat, hon är väldigt nöjd i vagnen och tycker om att ligga och titta på himlen och alla roliga moln som svischar förbi. Igår satt vi ute på Cafè Viskan och åt lunch tillsammans med min syster Elin och det kändes verkligen vårigt och härligt. Idag är det tyvärr inte riktigt lika härligt ute även om det inte är kallt eller så. Det fick bli regnstövlarna på för Vilton när han åkte till mormor imorse.

Nu ska jag passa på att plocka undan och fixa lite här, vi har inte ens mattor på golven nu eftersom vi haft magsjukan här hemma. Men nu ska faran vara över så nu tänker jag lägga på dem igen, ser ju så tomt ut annars.

Helgen som kommer innehåller roligheter, imorgon är det barnloppis och förhoppningsvis hälsa på svärföräldrarna. På söndag ska vi träffa ett annat par som också har två barn i ungefär samma ålder som våra. Sen ska jag testa dance fusion på Friskis på kvällen, första gången. Men det är min gamla favoritledare så vad kan gå fel ? Ska bli så roligt!

Ne , dags att ta tag i hemmet, får passa på nu när Olivia sover gott och Vilton är hos sin mormor. Ikväll ska vi äta pulled pork, tänkte smörsteka upp morötter, paprika och svamp till det. Låter inte det gott?

Ha nu en fin fredag gott folk och njut av att veckan är slut och att det är HELG!


Bjuder på lite sommarbilder från förra sommaren , längtar så mycket efter sommaren nu. Vi har bokat en vecka i Skrea och och vecka i Kungshamn med våra bästa vänner, ska bli helt underbart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar