4 mars 2015

"Friskisdebut"

Idag skedde det, över 1 år sedan sist. Det kändes bra , konstigt, fantastiskt, lite jobbigt och alldeles underbart. Jag åkte och tränade och det blev friskis igen. Är verkligen en trogen meddlem ( sen 2002).

 Nu lät det som att jag inte tränat på över ett år men det har jag ju, hemmaträningen med Olga Rönnberg och den kommer jag såklart forsätta med. Kommer försöka köra friskis 2 gånger i veckan , en vardag och en gång på helgen. Har redan bokat in mig på Dance fusion som är på söndag och längtar jättemycket. De dagar det inte blir friskis är ju fyllda med massa vardagsmotion , promenader och pass från " träning  för nyblivna mammor" 

 Jag har haft väldigt svårt att slita mig från Olivia , det har hänt en gång  tidigare, kalla mig töntig men sån är jag. När jag kom hem från träningen hade hon precis somnat i sin säng och sover än så allt hade ju gått bra och det känns skönt att hon kan somna utan bröstet. Andas ut! 

Det är inte det att jag inte tror på att peder fixar nattningen utan problemet ligger nog mer hos mig själv. Jaja , skulle kunna skriva massor om detta och komma in på massor av andra ämnen men lite privat vill jag nog vara. 

Imorgon ska jag och Olivia promenera in till stan. Det är nästan 6 km så det blir en bit. Känner ju tyvärr av foglossningen ibland när jag går men blir det för jobbigt får jag hoppas på en buss. Vi ska luncha med världens bästa syster och moster, blir säkert café viskan. 

Nu ska jag sova , nyduschad nerbäddad i nya lakan och nytränad. Finns ingen bättre känsla. 

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar